Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Så långt bort från solen som möjligt...

Av Emma - 17 november 2008 21:50

"Så var det måndag igen, dagarna bara rullar förbi, nu var det snart två veckor sen..." Nej det var det inte, det var iaf två dagar sedan. Jag gjorde en liten resam först var vi här på platenen Tellus, även kallad jorden av oss dödliga. Efter det så gjorde vi en lång resa, vi reste ända till Pluto, nere på gågatan. Hahaha... Nej nu ska jag vara snäll och börja från början. Jag hade planerat min lördagskväll, jag hade tänkt plugga eftersom det antagligen inte skulle hända något alls, jag hade förväntat mig en ganska händelselös och tråkig lördag. Men det satte Sara stopp för och det tackar jag henne för, hon skickade mig ett sms på fredagskvällen runt halvelva och frågade om jag ville komma på middag hos henne på lördagen och sedan dra ner till pluto och det tackade man inte nej till. 

 

På lördagen så mötte jag upp Bea och Mickaela i korset till Sara, så gick vi tillsammans allihop. När vi kom till Sara var Linnea redan där. Dem bjöd på  hemmagjorda piroger. Det var mycket gott måste jag säga, efter att ha lekt snurra "burken" ett tag så bjöds det på glass. Efter det så gjordes det i ordning för att gå ner till pluto, när vi kom dit så var det ganska dött måste jag säga, vi satte oss i ett hörn och pratade lite och sedan trillade det in en massa folk. Denice kom, sedan kom Adam, Andreas, Niklas och många många fler man kände. Träffade en barndomsvän som jag inte träffat på tio år det var trevligt. Sedan så blev det en massa massa mer folk och vi dansade, hade faktiskt trevligt och kul. Jag gick hem tio i två för att jag hade huvdvärk och inte orkade mer tyvärr... Men jag hade en väldigt trevlig lördagskväll iaf. Och det kan jag tacka Saras lilla sms för... Så tack så mkt för en trevlig kväll tjejer =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards