Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 27 december 2008 12:18

Ja först måste jag ju bara önska Grattis Maria som är en vacker ung kvinna i sina bästa år! Hon fyllde i år går, så vi var hos henne ett bra tag. Hon ville aldrig att festen skulle ta slut. Det var väl trevligt ett tag. Men inte hur länge som helst. Jag yräffade Jenny och vi pratade en del och det var trevligt. Men jag, Jenny och Matilda fick underhålla hos själva. Kan ju inte påstå att Julia var speciellt social. Menmen. Det lät som en hösngård, alla pratade i mun på varandra och det belv bara hgre och högre volym. Men som sagt man hade trevligt ett tag iaf. Jag som inte ens dricker kaffe fick ta en kopp för att orka hålal mig vaken. Jag höll mig vaken! Men det tog en himla tid innan vi kom hem. Vi kom klockan 14:00 på eftermiddagen för att fira men vi åkte inte hem förrän vid kvart över ett eller något sådant. Det var lite lagom roligt. Men man kan väl inte alltid få som man vill hur trött man än är. Det bjöds på en massa wiskhey med och då blev det väl ännu roligare=P

Så blev det plötsligt bestämt att den 2/1-09 ska dem inviga det nya året med en wiskhy provning! Hmm undrar hur det kommer att gå? Jag är inte så säker på att jag vill veta, men har inget val. Jag kommer hem den dagen, så jag får väl se om jag orkar följa me doch se dem vuxna dricka wiskhy tills dem storknar. 


I natt så sov jag väldigt illa måste jag säga. Det var en himla massa konstiga drömmar. Min hjärna har itne hunnit att sortera något alls tror jag, men jag undrar vart alla bilder kommer ifrån. Vissa var så verkliga precis som om man vart med om det, men det tror jag inte. Vissa saker vet jag att jag inte varit med om, men dem var där ändå. Ibland undrar jag verkligen hur det där med drömmar fungerar och vart alla nya bilder kommer ifrån?! 


Av Emma - 22 december 2008 23:41

Nej jag kan inte låta bli att vara glad idag. Det är helt otroligt att man kan bli så löjligt glad och vara så nervös samtidigt. Det är ganska otroligt måste jag säga. Jag kan inte fatta det! Trodde inte jag kunde bli så löjligt glad som dem som säker till Top Model blir, men se det kunde jag visst. Idag har varit en helt underbar dag måste jag säga...


Jag och Ania skulle ha gått till körskolan idag och gjort prov, men dem ringde hem och sa att jag fick inte komma, för dem hade lagt en ny matte i teorisalen och då fick man inte gå där. Men jag mötte upp Ania på staden ändå och gick och handlade in lite julklappar. Så Ania, köpte julklapp till Cissi och julklappsspelet. Jag köpte en julklapp till Johan får hoppas han gillar den. Det vore ju synd om han inte gjorde det:P haha.


Gods Jul och god nat tpå er.. Sov så gott!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards