Alla inlägg under mars 2009

Av Emma - 30 mars 2009 22:37

Ja då var det måndag igen då... Den värsta dagen på hela veckan, haha nu ljög jag lite. Det finns två lektioner jag verkligen gillar på måndagar. Det är dem två första, sen vill man bara sluta. Den första lektionen jag har på måndagarna är Alternatvimedicin, och med massagen är det nog den bästa lektionen, eller nästan iaf. Den nästa bästa. Den bästa lektionen är ju den andra jag har efteråt. Dansen! Det är så himla kul att dansa, och jag är faktiskt bra på det. Ibland iaf =) Nu är man lite nervös, sen januari har vi hållit på att träna till dansshown "Feel the Beat" som vi ska ha imrogon! =0

 Nu börjar man längta tills det är dags, vi har kämpat vi har slitit, men vi har haft himla roligt på våra lektioner och imorgon är det dags att visa världen, nåja iaf staden vad vi har lärt oss. Det ska bli roligt. Jag längtar faktiskt. 


God natt kära vänner och ovänner, för jag antar att ni finns där också!


Av Emma - 29 mars 2009 22:51

På allmän begäran så är jag nu här igen och små skriver lite i den här bloggen. Jag har tyvärr inte kommit på nått att blogga om det kankse är därför den intefylls så ofta.Men läste idag att man ska ta paus i bloggandet, det blir för mkt att blogga hela tiden. kanske är det jag har gjort. Jag tog en paus! Men eftersom det faktiskt finns dem som vill att ja ska skriva så får jag väl skriva lite. Det blir inget långt inlägg idag, men det blir lite skrivet i alla fall...


E du nöjd nu Johanna!!!?

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards