Alla inlägg under maj 2009

Av Emma - 10 maj 2009 21:29

Ja vad säger man här har man suttit hela dagen och pluggat. Jag har arbetat och slitit med mitt Qigong arbete och jag blev klar. Då får man den tråkiga nyheten att man måste jobba på med svenskan men jag vet inte riktigt vad det är jag ska jobba med. Sedan måste jag skriva lite mer italienska och det går inte så bra med det heller just nu. Men det löser sig, kankse jag hinner skriva det imorgon någon gång.


Imorgon ska jag ha massage prov och det vill jag inte heller. Har en känsla av att det inte kommer att gå så bra. Ska även prata mer med SYON imorgon. På tisdags ska jag ha två redovisningar, en jag är förberedd för och en jag är oförberedd för. Så det kan ju bli kul att se eller inte:p Ja och på onsdag är det dags för redovisning igen och det kommer väl gå som det går. Ja det blev ju ingen redovisning på torsdag och då e det ju bra, eller hur:P Haha

 

Av Emma - 3 maj 2009 23:11

Ja idag har jag inget bättre för mig.. Ops.. Jag ljög nog lite där... Men jag ska börja den här istorien från början....


Jag vaknade upp under morgonen och märkte att det var en solig dag. Jag gick upp och tittade ut genom fönstret sen bar det av till skolen, eftersom det var där jag skulle tillbringa mina flesta timmar av dagen....

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards