Alla inlägg under november 2009

Av Emma - 30 november 2009 13:51

Ja Nu har man inte skrivit något på väldigt länge, så nu tjuvar jag lite tid från den tiden jag inte har för att kunna lämna ett litet inlägg. Det blir lätt så att tiden försvinner när det finns så många måsten som ska göras eller som bör göras iaf. Ja, just nu, när vädret är som värst, hurra för det, sitter jag på mitt rum och skriver en tenta på fem sidor, som måste vara klar imorgon, men jag har redan svarat på en fråga, så den är helt klar. Nu är det bara en och en halvfråga kvar. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra den här gången. Jag är inte dålig på att skriva, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Eller egentligen vet jag inte vad jag ska skriva på min tenta.


Jag satt och funderade på vad jag var  i mitt liv och hur mycket som egentligen har hänt sedan sommaren tog slut. Jag kankse äntligen har bestämt mig för vad jag skulle vilja syssla med i framtiden. Men vart är jag egentligen vet jag ens vem jag är. Jag är itne säker på det. Tänk vad många tankar som susar genom hjärnan när man hamnar i arbetet, när man även kan ta det lungt utan att stressa upp sig. Jag undra om framtiden verkligen kommer att bli som jag tänker.


Nej nu ska jag återgå till nuet och skriva klart min tenta innan jag tar mig en promenad i regnet för att rensa hjärnan. Det kan behövas ibland och kankse jag kan bli frisk och bättre till morgondagen då jag ska laga mat och sedan ordna inför vinterfesten!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards