Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma - 20 oktober 2010 21:20

Visst är det märkligt hur djupt vissa sätter spår i ditt liv. I allting du gör så finns den där. Varje gång du blundar så ser du ögonen som glittrar och läpparna som ler bara mot dig. Om du koncentrarar dig tillräckligt mycket så kan du höra rösten precis som om personen finns där intill. Du hör inget annat än rösten, du vet att personen inte är så nära som du hade hoppas, men hon är närmare än du tror. Du kan inte ta på henne, det finns inget skal kvar, inga matriella ting kan ersätta din värme och ditt skratt... Jag önskar att verkligeheten inte var som den är. Jag vill baka bandet spola tillbaka allting och göra om och gå en annan väg, gå en väg som gör att du finns kvar. En väg där du kan göra allting du alltid har velat gjort. Jag önskar att du hade varit här. Det är nu jag behöver dig, jag önskar jag hade talat om för dig att du betyder allt för mig. Jag visste inte ens själv att du hade satt så djupa spår i mitt inre. Du har hjälpt till att forma mig, du har lärt mig saker som jag kommer att ha nytta av. Jag önskar att jag kunde få säga det högt hur mycket jag älskade dig. Jag gjorde aldrig det men jag vet att du vet precis som jag att jag älskade dig och är dig evigt tacksam för att du alltid har funnits där. Även när man inte såg dig så fanns du där och ville rusa ut och bara ge mig en kram för att jag behövde det. Du tänkte på mig, vilket betyder att jag finns. Vilket gav mig en anledning till att finnas till. Vilket gav mig ett centrum. Du var mitt centrum.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards