Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 23 april 2011 00:20

När man behöver prata med någon så finns dem inte där, när man får prata med någon annan så säger dem fel saker. å då blir man ändå inte nöjd. Vad är det man vill veta då, vad är det man vill höra som man inte får höra? Jag vet inte det och det är väl det som gör mig så frusterad. Ibland vet jag inte ens vad jag ska göra av mig själv  


Idag har varit en lite till och från dag tror jag. Jag kände mig ganska okej när jag vaknade sedan blev jag lite deppig och så bestämde jag mig för at tåka en sväng med bilen och då blev jag på bättre humör. Hade en trevlig förmiddag ute på landet i solen, det var underbart och så lite jobbigt också, det fälldes några tårar.   

Sedan kom jag hem igen och då var jag bara trött men sedan så blev jag på bättre humör och så blev jag lite nere igen. Jag har tänkt och tänkt, vänt och vridit men har inte kommit fram till något i alla fall och så blev jag lite nere för att jag tyckte pappa var taskig. Så nu sitter jag här och ville prata med någon, men denna någon ville visst inte lyssna på mig. Jaja sånt är livet.


Tack och hej leverpastej!   

Av Emma - 1 april 2011 10:46

Klockan är alldeles strax elva och jag har hunnit med att städa och käka en smörgås, gästerna på hotellet har nog ätit klart sin frukost nu och bussen lämnar oss. Hela den här veckan har varit lite små seg, har inte funnits någonting att göra. Så igår kom det en buss, dock endast fyra personer. Men de var obokade och frågade efter rum. Eftersom hotellet är tomt förutom mig så fick dem självklart plats. . Idag åker jag hem till mamma och pappa, för att fira brorsan som fyller år i början på nästa vecka. Så när jag har slutat här i eftermiddag så rullar smurfomobilen nedåt landet igen! Nej nu ska jagf väl se om det finns något att göra här  


Känns för övrigt väldigt lyckat att lägga ett inlägg första april! Men har man inget att göra så får man göra det man kan. Ha en bra dag era lurendrejare!


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards