Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 30 maj 2011 11:47

Ja nu är det försent att ångra sig! Det var bära eller brista, jag orkar inte bry mig mer. Satt mellan 21.00- 01.30 igår med det och så gick jag upp 08.00 för att skriva klart det idag. Det blev lite mer skrivet, referenslistan såg helt okej ut och sidnumreringen är fel men den är med. Det är nu inskickat och klart, bara att vänta på domen. Fram tills den kommer, ska jag skriva en presentation och skriva rent min fältdagbok som är ehlt åt helvete! Men annars verkar allting lösa sig. Jag ska snart sätta mig och skriva en inköpslista, så jag kan baka en tårta så blir den klar. Sedan är det dags att börja städa här, det ser för jävligt ut och jag har inte varit här på tre månader. Det är sjuk vad stökigt det kan bli trots att man inte är där.


Nej dags att rycka tag i kragen kanske och ställa sig upp på fötterna. Det är här går ju inte. Har redan förspillt en massa tid när jag nu varit uppe så länge. Nu är det dags att lämna datorn och göra någonting vettigt. Byta bort pyjamasen till något mer välklätt och så ge sig ut i det vackra... stormiga vädret kanske. Så är det bara att hoppas att alla bitarna faller på plats.

Av Emma - 26 maj 2011 23:37

Nu är det bara några timmar kvar, nedräkningen har börjat! Min lillebror, håller på att bli riktigt stor och vuxen nu, igår var det balen och imorgon är det studenten! Äntligen får han springa ut på trappan och slipper komma tillbaka igen. Jag vet att han har längtat det sista och imorgon är det äntligen dags. Tänk vad tiden går fort. Från att ha varit en liten skit till att ha blivit en stor pojke, som är längre än stora syster och som diskuterar med syster om både det ena och det andra. Regnet öser ner just nu så hoppas att det kommer att klarna upp till imorgon annars kommer vi allihopa att bli blöta! Och det lockar inte! Jag bakade tårta idag och den blev bra hoppas vi, jag hoppas den är ätbar också, det vore tråkigt annars. Men jag är en tårtexpert! Så det ska nog gå bra. Nej dags att sova nu medan regnet öser ner så man orkar med alla bravader som morgondagen bjuder på.

   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards