Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 9 augusti 2011 22:15

Jag är trött! Jag är trött på mig själv, jag är trött på mitt jobb. Jag är allmänt trött på allting. Ingenting funkar riktigt som det ska och det stör mig. Tiden rinner iväg och inte har jag gjort det jag borde, men har inte haft tid eller ork. Jag har inte gjort annat än att jobba. Eller jo lite annat har man ju hunnit med, ta förra veckan tillexempel, då jag på måndagen bokade biljetter till Torpaspelen för att kunna gå ihop med världens bästa Karin  Det var riktigt trevligt, fint väder blev det och picknick korgen som jag hade gjort var rätt trevlig. För att inte tala om teatern, den var helt fantastik. Efter onsdagn fortsatte jag med jobbet och hade lite små äventyr för mig, på torsdagen var jag inne en sväng hos farmor och då fick hon för sig att hon ville bjuda mig på Torpaspelen, så det blev bestämt, hon bjöd mig och mamma på Torpaspelen på söndagen. Jag kunde redan pjäsen eftersom jag hade sett den en gång, men det gjorde ingenting de var lika duktiga den här gången!


Jag hade gärna velat stå där också, jag tror att jag har en liten hemlig dröm om att kanske få bli skådespelare en dag. Får väl se om man kunde uppfylla den. Jag tänker nog ta tag i det där med att sätta upp en musikal ihop med Karin. Jag tror att vi skulle kunna göra det riktigt bra, och kanske att jag kan bli en riktigt teaterapa en dag. Jag har tydligen alltid varit en, sedan jag var liten. Alltid ställde jag till med en scen någonstans. Det är inte förbjudet att drömma inte!


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards