Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 20 maj 2012 16:57

Det hända någonting idag... Allting känns plötsligt så fantastiskt, solen skiner, jag ska få träffa Tina om en stund och jag är i harmoni med mig själv.  Det kan inte bli bättre, allting är så fantastiskt. Idag var jag med på den sista gudstjänsten med Angels. Vi var på Björkhaga service hus för gamlingar. Det gick bra, synd bara att de som verkligen förtsötker kören inte kunde vara med. Annars gick det bra, det var roligt att få vara tillbaka igen, men tråkigt att det verkligen blev sista gången nu   Men till våren tänker jag vara med igen. När jag gick hem ifrån Gudstjänsten, gick jag in i affären för att jag behöver ha lite frukost till imorgon, och det var då jag sken upp på riktigt, killen i kassan, är alltid så trevlig när jag kommer. Han pratar alltid med mig om både det ena och det andra. Stör mig lite på att jag inte vet vad han heter... Men det skulle jag väl aldrig våga fråga heller . Jag har haft en bra dag och snart  kommer Tina hem, då åker jag dit och pratar med henne. Det behöver hon nog.  Imorgon åker jag tillbaka hem till mina föräldrar igen.

Av Emma - 12 maj 2012 02:38

Klockan är nu 02.38 och jag har precis kommit hem från en helt otrolig resa, skulle man kunna kalla det i alla fall   Men jag börjar från början och då började dagen med att jag var och plockade upp världens bästa Linnea  på Stenbock, för att ta med henne till Gällstad, vi gjorde några fynd innan regnet kom! Sedan körde jag hem henne, och efter det var det dags att byta om för att åka iväg och och fira min morbror. Där blev det god mat och det gjorde gott i magen, innan det var dags att ge sig iväg på nästa grej! Jag skulle för första gången få åka med i partybussen! När jag kom till busskuren, så fanns det knappt plats att sitta, men jag hittade en liten plats bredvid Louise och det gick alldles utmärkt. När vi hade förfestat fram ända till kvart över nio, började vi äntligen röra på oss, för att dra oss till bussen.


När vi klivit ombord på bussen och gjort oss hemmastadd, ja då drog musiken igång på högsta volym och bussen började rulla ut från parkeringen. Vi åkte ett varv runt Trädet och tutade på allt och alla! Malin till och med la sig ner på tutan och tutade en bra bit... Sedan bar det iväg till Sandhem och sägnernashus, där Arvingarna bjöd på dans. Eftersom jag har en sådan snäll lillebror, så betalade han för mig, han fick pengar, men han betalade inträdde, efter att jag hade hittat hans pengar i hans plånbok! När vi fick en stämpel av vakten så slänger brorsan ur sig:

" Idag har jag min syster med mig, hon håller reda på mig ikväll!"

Det är lättare sagt än gjort när han flänger iväg, först ville jag besöka en toalett då slänger han sig över dansgolvet och skulle visa mig var de bästa toaletterna fanns.  Efter toalett besöket så fick jag en dans med min bror, han har ärvt sin danstalang av sin far . Ja sedan satt vi i baren, tappade bort de andra och tog en sväng bort till Håkan i bussen. Medan brorsan tog en öl, höll vi Håkan sällskap. Sedan gick vi in igen och då hittade Emilia och Sandra oss, de hade visst letat efter oss. Så satt vi i baren en stund till, sedan fick jag med mig Emilia upp, så jag fick dansa lite, hon bjöd på en   (coca Cola) efteråt för att jag var så duktig på att dansa. Det var trevligt, sedan satt vi i baren resten av kvällen och snackade med några killar. Rätt intressant! På vägen hem sov alla, utom några få som partade hög musik hela vägen hem! En helt oförglömlig kväll och det var så himla roligt!!! Tusen tack för att jag fick åka med, jag hoppas att det kan bli fler gånger!!!


P.S Allt som hände får jag inte plats med att skriva här, men det hände och sas en hel del rätt roliga saker under kvällen. Min bror är för övrigt kändig, han ser ut som Morgan ifrån Ullared!!!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards