Alla inlägg under februari 2014

Av Emma - 20 februari 2014 11:47

Jag har inte bloggar på ett tag, men tiden har inte riktigt räckt till. Det har hänt massor både bra och dåliga saker att jag inte orkat blogga. Men får väl försöka komma igång igen, tycker ju egentligen att det är lite roligt.

Nu har jag inte så mycket tid, då jag ska iväg till tandläkaren, springa ärenden på stan och sedan simma! Vilken härlig dag alltså. Den här veckan har gått lite i träningens tecken. Två dagar på rad har jag besökt gymmet och idag blir det simning. Det känns helt okej! Får se om det blir ett inlägg ikväll eller inte, men ska försöka!

Ha det!!!

Av Emma - 9 februari 2014 17:01

Ja det finns många sätt att se allting på. Idag ser vi på söndagen i en låda.

Som sagt idag är det söndag, rätt händelselös måste jag säga. Igår hade inte mycket heller men dagen gick fortare än idag. Idag sniglar sig tiden fram och jag tycker det är tråkigt. Jag måste skaffa mig en hobby av något slag. Jag kan inte ligga framför kaminen och läsa gamla böcker varenda dag...eller? Skulle jag väl kunna men vill vara lite social också, men blir nog lite social någon gång ikväll. Kanske, skulle hem till en kompis med bullar som jag bakade igår. Får se om hon hör av sig när hennes fotokund har gått hem.
Söndagar i en låda!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards