Alla inlägg under juni 2014

Av Emma - 25 juni 2014 20:15

Happy Birthday to me!

 

 

Ja idag var det min födelsedag. Det har varit en upp och ner dag idag. Den började väldigt trevligt med att hela köksbordet var fullt med presenter och ett litet kort ifrån mamma och pappa . Det var användbara och fina present. Fick ett Thomas Sabo armand med tre belocker till . Jag valde att använda armbandet på en gång. Var så glad över det. Min katt Tintin  ville självklart vara med och öppna presenterna eller allra helst ville hon ha snörerna så dem fick hon av mig. När jag öppnat mina presenter, så vispade jag grädde och la ihop en marängtårta. En kompis skulle umgås med mig under dagen, tyvärr blev det väl inte riktigt så. Det var en jättefin dag när jag plockade ihop picknick korgen och åkte in till stan. Solen sken och det var fantastisk väder nere vid badplatsen. Dock satt jag ensam i två timmar och kände mig lite nedslagen. Hon skulle komma innan tolv, hon kom efter tolv och regnet öste ner. Vi fick fika hemma hos henne. Sedan åkte vi ner till staden igen, eftersom jag skulle klippa mig innan jag åkte hem. Hon hade lite ärenden på stan. När jag hade fått mitt hår klippt mötte jag upp min kompis igen för att köra henne hem och fick en present. Det var ett par jättefina vingar (örhängen) och ett litet present set med badskum och choklad . När jag kom hem hade mamma äntligen vaknat och lagt ihop världens godaste jordgubbstårta.  Vi åt varsin bit och sedan var det väl inget mer speciellt som hände den dagen. Men på det hela taget så hade jag en mycket bra dag. Fick en massa grattishälsningar på Facebook och sms. Jag fick även ett hemmagjort kort från min allrabästa vän. Hon är så gullig som lägger ner så mycket tid på att pyssla, eller så har hon helt enkelt för mycket fritid. Vilket som så blev jag jätteglad när det kortet dök upp i brevlådan.


    

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards