Alla inlägg under april 2015

Av Emma - 17 april 2015 22:42

Idag vaknade jag upp 06;48 av en obehaglig dröm. Men jag ville inte gå upp så tidigt när jag var ledig. Därför somnade jag om och gick inte upp före 09:13 då blev det te till frukost eftersom jag hade ont i halsen. Sedan kom brorsan hem en sväng för att lämna sina mc kläder.

Vid 16:30 mötte jag upp Alice vid Espresso House för att ta en liten fika. Bara sitta och tjata lite grand. Sedan hämtade vi nummer lapparna till vår ruset och efter det körde jag hem Alice och plockade upp brorsan och hans hund. Så jag fick sällskap hela vägen hem. Nu tittar vi på någon kass film med Bruce Willis. Äntligen fredag! Helg eller inte jag jobbar den här helgen.

Chokladboll och en mycket god mini brownie med smartis.

"Snälla ta en bild på mig också"

Av Emma - 12 april 2015 11:57

Det är så att min farbror tänker fira födelsedag helgen innan han fyller år, eftersom helgen efter redan var bokad av hans fru. När han bjuder in till ett evenemang som heter klart man vill ha tårta, då var jag bara tvungen att uppfylla den en önskan. Det är billigt och det är hemgjort, alltid en bra present helt enkelt. Nu hoppas vi bara att han blir nöjd också.

   

Tårtbotten:

4 ägg

2dl strösocker

1dl vetemjöl

1dl potatismjöl

2tsk bakpulver

1tsk vaniljsocker

Fyllning:

1:a lagret dumlefluff

2:a lagret hallonfluff

Dekorarion:
Hallonfluff

mini marshmellows

marsipan rosor

  

Mat

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards