Direktlänk till inlägg 15 juni 2017

Jag förstår inte varför det är så viktigt...

Av Emma - 15 juni 2017 22:23

Jag känner mig så ensam ibland. Det spelar ingen roll hur mycket man ger av sig själv, hur ofta man hör av sig till sina vänner. De gör ändå inte det samma för dig. Så hur bygger man en vänskapsrelation på lika villkor? Jag vet inte vad jag ska göra längre, okej jag vet att jag fyller så fruktansvårt dumt men hade jag fyllt en tråkig helg i november så hade det varit samma sak. Det är i alla fall så det känns just nu. Dessutom, behöver man verkligen en pojkvän? Är det så att det är målet med hela livet, att göra alla andra nöjda och skaffa pojkvän och barn? Jag säger inte att jag inte vill ha det, men varför är det så viktigt nu? Nu när jag äntligen har kommit på vad jag vill göra, varför ska jag då ta in någon annan i mitt liv som kanske inte alls vill samma sak? åh jag har ingen aning om vad jag vill säga med det här inlägget men jag känner mig verkligen urkass... Jag har inte uppnått någon av målen med att leva tydligen. Spelar det någon roll vad jag vill egentligen? Alla andra verkar veta det bättre än jag!!!   


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 12 augusti 2023 22:45

  Grattis fasters lilla prinsessa!   Tänk vad tiden går, redan är du 4 år.                     ...

Av Emma - 2 augusti 2023 22:15

Idag har jag inte läst ut men jag har lyssnat klart på bok nummer 200, på årets lista på läsat böcker. Jag må ha lyssnat och läst dessa böcker förut men en bra bok, är en bra bok       Bild lånad från Google.   Bok nr 200 blev Sune Best m...

Av Emma - 16 juli 2023 22:53

Eftersom jag hade tänkt att jag skulle gå upp tidigt idag, för att vara redo och klar för att åka på utflykt vid 9:00, skulle jag lägga mig tidigt. Det sket sig, Ziva kom inte hem förrän 00:15. Ibland blir jag tokig på henne helt enkelt. Men när hon ...

Av Emma - 30 juni 2023 11:15


Idag har jag läst ut bok nummer 150 för i år. Det blev en lättläst men spännande bok, som heter Rysliga resor (5)- Clownerna av: Tobias Gard.   Boken handlar om familjen Gravlund, pappa, Eli och Oskar som reser runt med sin talanade buss Kristin...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards