Alla inlägg den 21 juni 2017

Av Emma - 21 juni 2017 22:19

Inatt lyckades jag sova otroligt bra, trots att jag vaknade med halsont och täppt näsa. Men jag kände mig utvilad. Dock hittade jag ingen motivation till att göra någonting på hela på förmiddagen. Jag hade ont i huvudet så har mest legat på soffan och bara väntat på att hitta den där motivationen för att göra det som jag hade planerat att göra. Hela dagen gick och jag körde igenom några avsnitt av Orange is the new black under eftermiddagen. Men vid 19:00 så kom äntligen där motviationen och vilja att börja. Det var ju inte jättejobbigt att göra egna hamburgarbröd. Jag fick det gjort till slut i alla fall och jag tycker dem ser fina ut.

Nu hoppas jag bara att dem ska vara ätbara till på söndag. Hela den här helgen är full med kalas och middagar. Imorgon ska jag hinna med lite fler förberedelser inför helgen innan jag ska iväg till jobbet. Det finns inte så mycket att skriva idag, det har varit ganska händelselöst. Jag gick upp sent och slängde in en tvättmaskin, åt frukost, latade mig hela dagen, tog en kort promenad ner till ICA då jag belv hungrig och inte orkade laga mat. Sedan blev det serier för hela slanten och sedan ringde mamma och efter det började jag äntligen göra det som jag hade planerat för dagen. När hamburgarbröden var klara fixade jag lite kvällsmat också.

 

Imorgon är det sista jobbdagen den här veckan. Jag har haft en väldigt lugn vecka, en mjukstartar vecka på jobbet kan man väl kalla det. Trots att det har hänt en hel del min första helg på jobbet. Det är tur jag ska få vara ledig hela midsommarhelgen och har bara planerat in roliga saker. Jag hoppas i alla fall att det är saker som ska få mig att må bra och fylla på mitt enerigkonto. Jag jobbar på det i alla fall. Jag vill väldigt gärna må bra, tycker inte om att känna det som kroppen förmedelar just nu. Men det kommer nog ta ett tag och jag är dålig på tålamod. Men jag gör mitt bästa och försöker ändra mina vanor och bli bättre på att göra må bra saker än måste saker.

Ta hand om er och ha en trevlig kväll

   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards