Alla inlägg den 21 juli 2017

Av Emma - 21 juli 2017 21:30

Idag vaknade jag redan klockan halvåtta. För att hinna göra så mycket som möjligt här hemma innan jag åkte hem till mina föräldrar. Jag hann ta en dusch innan min mamma skickade ett sms att nu hade dem åkt. Jag behövde inte skynda mig för det, jag hade bara inte så mycket alls att göra så jag gjorde mig klar, åt frukost, diskade upp disken och dammsög i vardagsrummet och hallen innan jag packade mina väskor. Jag skulle bara vara borta en natt men allting fick inte plats i samma väska. Jag hade med mig min dator eftersom jag behövde ha något att göra. Vildrarna skulle ändå inte vara inne före kvällen. Jag kom dit, åt mat och sedan såg på på HBO, passa på när man är hemma hos pappa som har det. Sedan vilade jag lite och åkte iväg en sväng till affären för att handla lite. Det fattades bara lite smått till det jag tänkte slänga ihop  till middagen. Gustaf och Sixten blev överlyckliga när de fick lite köttfärsås till kvällsmat. Dem hade kommit in båda två vid nio tiden så jag låste luckan och vi satt och tittade på tillsammans.


 

Sixten hade väldigt svårt att hitta en plats att komma till ro. Han ville så gärna ut i natten. Men det fick han inte. Hemam hos oss är det utegångsförbud efter tio.   


 

Gustaf gjorde det bekvämt för sig och tog upp hela sängen själv. Jag fick lite plats i alla fall. Sedan låg han hos mig hela natten och spann.


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards