Direktlänk till inlägg 25 september 2017

Bara för att skriva av mig lite grand

Av Emma - 25 september 2017 11:13

Jag önskar verkligen att jag kunde stänga ner alla känslor. Det jag känner nu är bara tunga och dystra känslor och jag mår inte bra av att bära dem heller. Jag vet inte om jag är ensam om att vara en sådan där människa som vill avsluta allting jag har påbörjat. Det gäller i stort sett allting, jag kan inte sluta hoppas förrän jag vet att det är ett defiitivt slut. Jag lever länge på hoppet vilket gör att när jag hamnar i mina svackor så känns det riktigt jobbigt när man hoppas och hoppas men inte får samma gensvar som man själv ger. Ibland när dagen känns extra mörk och dyster då är det extra tungt när man inte får det man önskar. Jag vet att jag inte borde lägga så mycket energi på folk som jag gör, men jag vill ju bara bli älskad, jag vill också ha någon att komma hem till. Hur fungerar det egentligen? Hur gör folk för att hitta någon? En del skaffar ju nya killar två minuter efter ett uppbrott. Jag fattar inte vad jag gör för fel. För det fungerar inte att låtsas vara något man är men att vara jag hjälper ju inte heller. Jag är typ världens snällaste människa och ändå blir jag bortvald och sårad i slutändan   


Idag kändes det lite bättre när jag vaknade och blev ännu lite gladare när jag såg att jag fått ett meddelande och det innehöll ordet söt. Sedan kom meddelande rätt tätt. men så kom den där hemska känslan av "Jaha, idag duger man..." Nu var det ett tag sedan jag fick ett meddelande. Jag önskar att klockan kunde gå lite fortare så jag kunde ta mig till jobbet så jag slapp sitta här och tänka. Jag tänker mindre när jag jobbar och då slipper jag fundera på varför jag inte får några svar. Jag känner mig redan borträknad men kan ändå inte slåppa taget riktigt än...Men vad jag kan göra är att fösöka låta bli att tänka och ändra inställning.


   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards