Direktlänk till inlägg 14 oktober 2017

tidigt en lördag morgon

Av Emma - 14 oktober 2017 10:27

Äntligen skulle jag få vara ledig och sova länge tänkte jag. Det blev inte så. Jag somnade klockan 22:37 igår och vaknade klockan 05:33 idag. Jag vet inte varför egentligen. Jag hade ingenting att göra så tidigt. Jag låg kvar i sängen och försökte somna om men det gick inte. Jag låg och tänkte en stund   . Jag hade inte fått något meddelande men klockan var tidigt på morgonen. Jag låg kvar i sängen i två timmar men halvåtta så gick inte längre. Då skrev jag ett meddelnade bara för att visa att jag tänkte på honom. Han verkar inte ha sett det än. Men kankse har han annat att göra en lördag. Alla har vi ett liv som ska levas på ett eller annat sätt. Det stannar aldrig fast vi ibland önskar att det gjorde det. Klockan 07:40 gick jag i alla fall upp, startade en tvättmaskin, tog en dusch och tittade på Fantastic Beasts and where to find them.

 

Jag ska städa hela lägenheten och göra det fint här. Man vet aldrig om man får besök. Jag har känt länge att jag behöver börja städa både min läghet och min vardag. Så varför inte passa på nu när jag ändå har någon form av motivarion att göra något. Därför startade jag med tvätten. Jag har tvätt som ska vikas och läggas in i garderoben. Jag har disk som ska diskas, golv som ska dammsugas och skuras. Jo det kan bli riktigt vackert här hemma bara jag försöker. Så för att slippa tänka för mycket på annat så är det väl bäst jag sätter i gång med att fixa här hemma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards