Alla inlägg den 26 december 2017

Av Emma - 26 december 2017 22:22

Det var precis lika jobbigt som de andra juldagarna att kliva ur sängen imorse men jag kom ur den. Jag drog på mig arbetskläderna och åkte raka vägen till jobbet. Jag hade varit för trött igår för att göra iordning någonting alls, så jag fick köpa frukost på jobbet och det gick väl lika bra det. Synd det försvinner från min fantastiska januari-lön bara  . Jag får helt enkelt överleva det. Idag jobbade jag fram och det gick bra. Jag tror till och med att jag gjorde allting som jag skulle få gjort idag. När klockan blev tre så fick jag äntligen gå hem. Jag kände mig jättetrött och längtade bara efter sängen men så hörde Daniel av sig och sa att han var på väg till Ulricehamn, så vi bestämde att vi skulle äta pizza på Campino tillsammans. Det var bättre än att gå och lägga sig redan klockan halvfyra. Det var jättemysigt och trevligt att få träffa honom, det gjorde min dag ännu bättre  Vi pratade och hade trevligt, sedan skulle han sola lite, han längtade tydligen efter lite sol och värme.  Själv gick jag hem och somnade på soffan, jag kunde inte hålla ögonen öppna men jag ställde klockan så jag sov bara en timme. Sedan tittade jag på Sällskapsresan 2: Snowroller. Jag lyckades äntligen tända det fjärdeljuset och åt lite skumtomtar och drack julmust till. Nu börjar klockan närma sig läggdags igen. Men imorgon är jag äntligen ledig och tänker ta sovmorgon, ingen klocka som ska ringa. Bara sova ända tills jag vaknar av mig själv. Det enda som är inplanerat imorgon är ett besök hos optikern vid halvfyra, annars kan jag ta dagen som den kommer. Kanske kolla om det finns något på rean, jag hann ju inte med den idag då jag slutade jobbet när alla butiker hade stängt.  

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards