Direktlänk till inlägg 2 februari 2018

Vinafton och Me&I party

Av Emma - 2 februari 2018 23:08

Jag började dagen med att kliva ur sängen klockan 05:40 typ. Tog lite extra sovmorgon. Sedan fick jag sopa fram och skrapa rutorna innan jag kunde åka till jobbet. Jag kom dit och det gick bra, tiden bara sprang iväg. Jag jobbade ända fram till klockan 13 idag. Då åkte jag hem och åt lunch, la mig på soffan och somnade lagom tills det var dags att vakna till liv igen. Men jag vaknade inte till förrän 16:17 men det var lungt, jag hann både duscha och prova byxorna som jag hade beställt från Cellbes. När klockan blev 17:29 då gick jag ut genom dörren igen och snubblade till ute på gågatan eftersom det var halt ute. Men jag lyckades ta mig hela vägen hem till Sara utan att slå ihäl mig. Jag behövde nog den där promenaden. Dock domnade ju benen bort medan jag gick i kylan och så hörde jag ett konstigt ljud. När jag lokaliserat det, så visade det sig att det låg en liten katt under en bil och mjauade. Åh vad det kändes i hjärtat. Jag hade velat gå fram och plocka upp katten i min famn och krama den varm igen. Jag hoppas verkligen att den kom in och hem sedan. Jag kom till Sara och vi tittade på ME&I kläder. Jag köpte ingenting men det fanns en jättesöt ljusblå body som med tvättbjörnar på som hade passat till fasters lilla kille. Den hade matchats hans stora vackra ögon. Men jag köpte ingenting, för jag funderar fortfarande på vad jag ska hitta på till doppresent. Dessutom så behöver jag fundera ut något till Viking, som egentlgien inte har någon födelsedag i år men eftersom jag tänkte åka upp och hälsa på Tina i början på mars så behöver jag en present. Dessutom fyller både Richard och Tina år. Richards present är under process men Tina och Viknings presenter, dem ofinns.


Men tillbaka till Me&I partyt. Jag köpte som sagt ingenting men jag hade en jättetrevlig kväll. Åkte inte hem förrän vid 22:00. Det blev en lång kväll men det var trevligt och mycket vin blev det. Dessutom hade Sara köpt jordgubbar, dem var från Portugal men den var väldigt goda. Nu ska jag försöka sova så jag orkar vara med imorgon. JAg ser verkligen framemot att få träffa Walter Owens igen och få sjunga tillsammans med honom. Dessuotm får jag sjunga Gospel och det är lite roligare än de låtar som vi brukar sjunga här. Det blir en lång dag imorgon med öving hela dagen och så avslutar vi med en konsert i kyrkan sedan. NU tänker jag krypa ner under täcket och sluta ögonen och hoppas att sömnen kommer snart.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 12 augusti 2023 22:45

  Grattis fasters lilla prinsessa!   Tänk vad tiden går, redan är du 4 år.                     ...

Av Emma - 2 augusti 2023 22:15

Idag har jag inte läst ut men jag har lyssnat klart på bok nummer 200, på årets lista på läsat böcker. Jag må ha lyssnat och läst dessa böcker förut men en bra bok, är en bra bok       Bild lånad från Google.   Bok nr 200 blev Sune Best m...

Av Emma - 16 juli 2023 22:53

Eftersom jag hade tänkt att jag skulle gå upp tidigt idag, för att vara redo och klar för att åka på utflykt vid 9:00, skulle jag lägga mig tidigt. Det sket sig, Ziva kom inte hem förrän 00:15. Ibland blir jag tokig på henne helt enkelt. Men när hon ...

Av Emma - 30 juni 2023 11:15


Idag har jag läst ut bok nummer 150 för i år. Det blev en lättläst men spännande bok, som heter Rysliga resor (5)- Clownerna av: Tobias Gard.   Boken handlar om familjen Gravlund, pappa, Eli och Oskar som reser runt med sin talanade buss Kristin...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards