Alla inlägg den 6 oktober 2018

Av Emma - 6 oktober 2018 23:45

 

 

Idag kom dagen som jag väntat på så länge. Jag hade till och med fått med mig en vän till Jönköping för att slippa gå själv på Raw Comedy. Jag ville så gärna gå då en av mina favoritkomiker skulle uppträda, jag missade honom när han var här, så nu tänkte jag inte missa det. Det blev en fantastisk rolig kväll. Dem var bra allihopa men bäst var ändå min favorit.

 

 

Den första som komikern som kom ut på scenen var Kristoffer Appelquist. Han berättade att Mårten Andersson inte kunde vara med eftersom han hade blivit pappa. Sedan presenterade han den första akten som var en lokal komiker. Hon hette Karin.

 

       

Sedan kom han Messiah Hallberg   Jag kände igen en del av skämten då jag under augusti har lyssnat igenom hela hans podd han har ihop med Jacob Öqvist och även hans soloshow. Men det här var klart det bästa jag har sett.

 

 

Karin Adelsköld. Hon hade också skämt som var riktigt roliga.

 

 

När Carl Stanley kom ut på scenen var min första tanke " Shit vad kort han är"   

Men han vart riktigt rolig också.

 

 

Jag hade en fantastisk kväll. Det var roligt och M var jättesnäll som följde med mig.

 

 

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards