Direktlänk till inlägg 17 januari 2019

När man tror att det inte ska bli värre...

Av Emma - 17 januari 2019 21:52

Jag tog en kort sovmorgon idag och så startade jag tvättmaskinen och slängde mig i duschen. Idag hade jag en helt ledig dag men eftersom mötet på jobbet igår tog över mina tankar under natten så var jag tvungen att göra något. Det är mycket gnäll och det är tråkigt, det är min arbetsplats också. Jag ska också få trivas och känna mig hemma. Så när jag fått i mig lite frukost så blev det en tur ner till soprummet för att slänga skräp, en sväng bort till Ica för att inhandla Hickorysås för det har jag inte hemma. Visste inte ens vad det var för något. När jag handlat till lunchen så blev det en sväng bort till bokhandeln. Jag var tvungen att skaffa mig större papper? När jag kom hem så blev det matlagning.

När jag ätit mat så började jag pyssla med min ide som dök upp i mina tankar inatt.

Jag ska presentera det för några på jobbet imorgon. Jag är lite nervös men bättre att försöka göra något än inget alls.

När jag tvättat klart så var det dags för ombyte och ge sig iväg på träningen. Haft sådan sjuk träningsvärk och tänkte att ända sättet att bli av med den är att träna lite till. Så under en timme så gav jag 110%. ?? var genom svettig och hade ny värk när jag var tvungen att åka hem. Även om det är jobbigt så är det trevligt att träna med snyggaste killen på ställen och dessutom få höra att man gör bra saker. Jag tänker mig att jag ska försöka träna lite emellan träningarna så att jag får in det rätta knycker och kan stanna i två timmar. Idag var jag tvungen att gå så jag hann äta innan jag skulle fasta. Efter klockan 20:00 idag så var det fasta som gällde. Är lite nervös för provet imorgon, hoppas att jag mår bra??

Nu är det snart dags att lägga sig och hoppas att kroppen känns bättre imorgon. Jag ska ju jobba hela helgen? vet inte vilka jag jobbar med men det blir säkert bra. Allt blir ju det man gör det till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards