Direktlänk till inlägg 15 juni 2019

Sömn vad är det?

Av Emma - 15 juni 2019 01:43

Jag förstår inte varför... Nu har jag planerat att jag ska gå upp klockan 07:30 imorgon eftersom jag ska iväg på loppis och ska man vara ute i god tid och hitta parkeringar och så, tänker jag att man behöver åka så man är där lite innan. Men i natt kan jag tydligen inte alls sova bara för det.

 

 

Jag låg och funderade på mitt jobb, typiskt att man ska behöva ta med sig det hem också! Jag tycker om mitt jobb men som sitautionen ser ut just nu så vill man inte ta det med sig hem. Jag funderade mest på att göra något roligt av de bilder som jag har tagit på jobbet när det händer lite grejer. Jag har redan målat upp en framsida och en inledningstext och bildtexter till några bilder jag redan har... Varför ska man alltid fundera på sådant här när man ska sova?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 12 augusti 2023 22:45

  Grattis fasters lilla prinsessa!   Tänk vad tiden går, redan är du 4 år.                     ...

Av Emma - 2 augusti 2023 22:15

Idag har jag inte läst ut men jag har lyssnat klart på bok nummer 200, på årets lista på läsat böcker. Jag må ha lyssnat och läst dessa böcker förut men en bra bok, är en bra bok       Bild lånad från Google.   Bok nr 200 blev Sune Best m...

Av Emma - 16 juli 2023 22:53

Eftersom jag hade tänkt att jag skulle gå upp tidigt idag, för att vara redo och klar för att åka på utflykt vid 9:00, skulle jag lägga mig tidigt. Det sket sig, Ziva kom inte hem förrän 00:15. Ibland blir jag tokig på henne helt enkelt. Men när hon ...

Av Emma - 30 juni 2023 11:15


Idag har jag läst ut bok nummer 150 för i år. Det blev en lättläst men spännande bok, som heter Rysliga resor (5)- Clownerna av: Tobias Gard.   Boken handlar om familjen Gravlund, pappa, Eli och Oskar som reser runt med sin talanade buss Kristin...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards