Alla inlägg den 7 december 2020

Av Emma - 7 december 2020 19:13

Idag ringde klockan 05:30 och det var inte roligt. Det gick inte kliva ur sängen. Det var alldeles för jobbigt. Men tillslut så kom jag upp och gjorde mig klar för att åka iväg till jobbet. Det gick bra idag  När klockan var 11 så fick jag äntligen gå hem. Eller hem och hem, idag hade jag andra planer. Först åkte jag hem till Kerstin för att prova min strumpa. Nu är hon snart klar med mina varma strumpor, så jag ska slippa frysa om fötterna här hemma. När jag hade varit hos Kerstin åkte jag raka vägen ner till stan. Jag sprang in på systemet, OKQ8, Lidel och sedan åkte jag raka vägen hem för att vila lite. Först bar jag in ved och tände i kaminen, släppte ut katten som ville springa fritt en stund. Det blev lite lunch och sedan somnade jag en stund på soffan... Men nu har jag ätit ikvällsmat och sett på dagens avsnitt av julkalendern. Nu börjar den bli spännande. Nu ska jag dricka dagens te och slö surfa lite eller vad jag nu kan hitta på. Skriva en bok eller något kanske  

 

   

Bara 17 dagar kvar...  

 

X0X0   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards