Alla inlägg den 9 december 2020

Av Emma - 9 december 2020 20:45

Idag har jag hållit igång. Klockan ringde och jag hann lyssna på radiokalendern innan jag var tvungen att gå upp. Först skulle jag jobba mina 4h och efter det så åkte jag vidare in till stan för att träffa sjukgymnasten och träna lite. Det är jobbigt men ändå lite roligt. Min sjukgymnast är så otroligt duktig på att visa och peppa en. Det gör det hela lite lättare. När jag hade tränat klart så blev den en sväng in på Maxi för att handla lite. Jag skriver inköpslistor men glömmer antingen dem hemma eller så glömmer jag ändå hälften av sakerna trots att jag har listan med mig.  

Så ibland handlar jag även saker som inte står på listan. Jag behöver skaffa mig nya byxor till jobbet eftersom mina byxor har blivit utslitna och gått sönder, och jag hittade två par i alla fall. Hoppas nu att dem kommer att passa. Nu är jag trött efter en lång dag och imorgon blir det ännu en lång dag med många påhitt men jag är i alla fall ledig.


   


Jag tänkte lyssna på en ljudbok nu till läggdags. Då upptäckte jag att Storytel hade gjort en sammanfattning av året, det börjar trilla in sådana lite över allt den här tiden på året, men i alla fall, det var lite roligt. Det dök upp lite onödigt vetande och spännande att veta vem min favoirtförfattare var.   


   


Bara 15 dagar kvar...  

 

X0X0   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards