Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Emma - 5 juni 2011 00:55

Är det inte en härlig dag idag? Jo det är en rätt fantastisk dag idag. Jag började dagen med att gå upp, lite efter att klockan ringde eftersom jag knappt orkade dra mig ur sängen imorse, jag förstår inte varför eftersom jag gick och la mig i vettig tid. När jag fått i mig frukosten och packat klart det sista. Ja då började jag att lasta ut allt för att åka hem till mina föräldrar. Det var som en bastu i bilen, men det vart härligt väder. När jag kom hem, lastade jag ur bilen och så följde jag med mamma till ICA för att handla, vi skulle grilla till kvällsmaten. Mycket trevligt  När vi kom hem från ICA så ringde pappa precis när vi var utanför dörren och sa att killen med bilen hade ringt och vi kunde komma och titta på den. Ja då gjorde vi affärer. Jag är därför nu en stolt ägare till en riktig smurfbil   Min första egna bil är en riktigt höjdar bil. Den är liten, den är snygg och den rullar fint. En helt underbar bil som passar mig alldeles perfekt. Imorgon måste jag städa den gamla bilen, som jag egentligen bara har lånat eftersom det är han som står på bilen.

Jag var även ute en sväng med några kompisar ifrån gatan, och när jag kom hem igen så hände något roligt. Jag kommer in genom dörren och båda föräldrarna frågar vart jag tagit vägen.

Pappa: Jag trodde du satt i din nya bil och lyssnade på musik.

Jag: Nej ajg var i stadsparken.

Pappa: Gungade du också?

Jag: Ja det gjorde jag, men min rumpa har blivit alldeles för stor så jag får inte plats i gungorna länger.

Mamma: Men så trevligt för dig!


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards