Alla inlägg under september 2021

Av Emma - 8 september 2021 22:00

Det har varit en tuff natt i natt. Ziva har inte varit inne under natten och det har gjort att jag har sovit oroligt. Det gick verkligen inte att somna så jag försökte med både podd och böcker och ett avsnitt av Bäst i test (svt play). Ingenting verkade fungera, jag skulle inte sova inatt helt enkelt, men någon gång efter klockan 05:30 måste jag ha somnat eftersom jag vaknade upp vid 08:40. Då var det vara att gå upp, koka tevatten och äta frukost. Efter frukosten hade jag några ärenden på staden och ett besök hos farmor och farfar. När jag kom hem så satt Ziva på trappan och väntade på mig    . Nu borde jag kunna sova gott i natt i alla fall, för nu vet jag att min lilla tiger lever.


Vid 13:30 blev jag upphämtad av min barndomskompis Karin för att umgås lite grand. Vi har inte setts på ett tag och nu planerade vi att åka till Mössebergsdjurpark, eftersom ingen av oss hade varit där, så kunde det vara roligt. Det var roligt, vi hade bra väder och det fanns många fina djur att titta på. Vi fick oss en härlig promenad i skogen också, det var välbehövligt och trevligt. Jag kan tänka mig att åka tillbaka till Mösseberg någon gång, kanske kunde ta med mina brorsbarn eller Gina och hennes små W:n.


 


Under resten av eftermiddagen hade jag flera ärenden, hämta tuppeware grejerna hos Carro och åka bort till ICA för att handla lite till kvällsmaten. Efter det tog jag det lite lugnt när jag kom hem. Det blev ett avsnitt av Family Guy (Disney+) och sedan Bäst i test (Svt Play). Packade ihop mig inför morgondagen och nu gosar jag med Ziva och skriver detta inlägg innan det är dags att krypa ner i sängen. Det är en dag imorgon också.

X0X0  

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards