Alla inlägg under december 2023

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det julkalendern, Trolltider-legenden om bergatrollet. Efter det kollade jag på en norsk julkalender som heter Snöfall. Sedan var jag tvungen att lyssna på dagens avsnitt av Krimkalendern (podd).

     


Medan jag tog hand om disken och fixade lunchen så pratade jag med Gina i telefeon en stund. När jag hade avslutat samtalet med Gina och ätit upp min lunch så var det dags att packa ihop mig för att åka till stan för att göra lite ärenden. När alla ärenden var gjorda, så hämtade jag upp Sergio för att vi skulle åka på bio. Vi var lite tidiga till bion så vi åt på Bastard Burger innan vi gick till salongen. Vi var tidiga även på bion så att Sergio hann göra sig av med alla myror i byxorna innan filmen började.

     

 

Jag älskade filmen, den hade allt jag tyckte om. Musik, bra skådespelare, brittiska engelska och godis. Det jag gillade bäst var låten Scrubb, Scrubb och att Hugh Grant spelade Oompa Loompier. Jag spelade till och med Scrubb Scrubb på vägen hem från bion.


Men nu är det dags att stänga ner datorn, borsta tänderna, byta om till pyjamas och avsluta denna dag.


  Idag är jag tacksam för att...  

1. Jag fått hänga med Sergio   

2. Wonka filmen var så bra   

X0X0    

    

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards