Alla inlägg under juli 2023

Av Emma - 16 juli 2023 22:53

Eftersom jag hade tänkt att jag skulle gå upp tidigt idag, för att vara redo och klar för att åka på utflykt vid 9:00, skulle jag lägga mig tidigt. Det sket sig, Ziva kom inte hem förrän 00:15. Ibland blir jag tokig på henne helt enkelt. Men när hon väl hade kommit in så sov vi alla tre. Jag hade några konstiga drömmar men bortsett från det så sov jag helt okej och vaknade vid 07:20. Jag kokade tevatten och drog på mig dagens outfit. Sedan var det dags att mata katterna och släppa ut dem. När jag hade ätit upp min frukost så visade det sig att den första utflykten inte blev av, så då bestämde jag mig för att städa ur medicinskåpet ordentligt.

 

När jag hade städat i badrummet, så diskade jag och fixade lite lunch. När jag ätit upp min lunch så kom mina föräldrar och hämta mig, så tog vi en liten tur till Hjo. Vi hade tur med vädret, det blev strålande sol och varmt när vi befann oss i Hjo. Därför smakade glassen extra gott   

             

Efter en spännande dag i Hjo åkte vi tillbaka hem igen, på vägen hem så testade vi pappas alla GPS:er sióm hade olika tider på hur långt vi hade hem. Dessutom vet jag inte riktigt om vi åkte raka vägen hem, kändes som vi snurrade runt lite innan vi äntligen kom hem igen. När jag kom hem, så hade jag huvudvärk och la mig ner på soffan för att vila en liten stund och idag blev det bara en powernap. Klockan 17:40 Så tittade jag på Chicago Fire marathon. Ja och så städade jag badrumskåpet också. Så frågan är vad jag ska ta tag i imorgon.

 

Nä, nu ska jag slå in lite paket, diska lite grand, hoppas att Ziva kommer in och gå och lägga mig i min säng. Imorgon tänkte jag försöka gå upp tidigt också, och få lite gjort på förmiddagen. För imorgon kväll är det dags för bilbingo igen.

 

X0X0

  

     

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards