Alla inlägg under augusti 2023

Av Emma - 12 augusti 2023 22:45



Grattis fasters lilla prinsessa!

 

Tänk vad tiden går, redan är du 4 år.

 

               

 

Av Emma - 2 augusti 2023 22:15

Idag har jag inte läst ut men jag har lyssnat klart på bok nummer 200, på årets lista på läsat böcker. Jag må ha lyssnat och läst dessa böcker förut men en bra bok, är en bra bok  

 

 

Bild lånad från Google.

 

Bok nr 200 blev Sune Best man av: Sören Olsson och Anders Jacobsson. Jag gillar att läsa böckerna om Sune, de är lättlästa och en del saker känner man igen sig i. Ibland kan jag önska att vissa saker som Sune råkar utför även skulle hända i min familj och i andra fall är jag glad att det inte händer. Men det är en bra bok, skriven på ett språk som är lätt att läsa och förstå. Man får verkligen inblick i en 10 årings huvud och liv.  I just den här boken har Sune väldigt svårt att välja, om han ska följa med på klassresan eller om han ska vara med på sin älskade morfars bröllop. Morfar har dessutom bett honom att vara Best man. Sune kan inte säga nej och vill hemskt gärna vara med på båda sakerna, han försöker vara på två ställen samtidigt...

        

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards