Alla inlägg under april 2023

Av Emma - 1 april 2023 16:59

Eftersom jag fick lite städhjälp här i tisdags, så tyckte jag att det blev så tomt att jag behövde fylla på   Så idag åkte jag iväg med min kära far till Erikshjälpen, det blev en snabbrunda och lite fika med mamma som jobbade som volontär idag. Det vart sjukt mycket folk idag, det gick knappt att gå där inne. Eftersom jag var där med min far så gick det så fort att jag hann inte se allt men jag fick med mig lite nya saker hem i alla fall.


 

Egentligen behövde jag nog inte ha något alls men tidningarna handlar om julen och så var det recep med kola och choklad. De två stora muggarna tyckte jag var så fina, tänkte att man kan dricka te ur dem eller så kan jag förså mina solrosor i dem  . Det tror jag kommer att bli toppen . När jag kom hem efter loppisen, så hämtade jag och pappa en byrå som mamma hade köpt åt mig, den bar vi in i mitt sovrum och efter det skottade jag bort snön ifrån trappan. Jag hängde upp tvätten, diskade och plockade undan lit här hemma. Sedan tog orken slut och jag la mig en stund på soffan för att blunda i 10 minuter eller så, det blev inte riktigt så. Jag vaknade upp två timmar senare... Så nu ska jag fundera på vad jag ska göra fram tills det blir tacos hos mina kära föräldrar.


X0X0  


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards