Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 12 juli 2011 00:26

Idag har jag haft en mysig dag i Göteborg, åkte för att hälsa på hemma hos min farbror, men han var inte hemma   Men som tur var så var han flickvän hemma, fast det visste jag ju redan, eftersom jag hade bestämt träff med henne. Hon är så snäll som har hjälpt mig med min uppsats, och nu känns det bra igen. Nu skiner   igen! Jag har ett leende på mina läppar och tror på framtiden. Det blir alltid lite lättare när någon ger lite stöd och hjälpen faktikst gör skillnad. Nu vet jag vad det är jag ska skriva och hur jag ska skriva det! 


Jag har även använt mina sommarkvällar till att stanna uppe för att fundera. Jag har inte kommit på någonting vettigt, men har behövt rensat skallen efter allt som har hänt, så har många tankar samlats och jag behöver tanka ut dem för att kunna sova under natten. Annars sover man rätt oroligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska kännas bättre, men inget blir bättre av att sitta och beklaga sig så det tänker jag inte göra! Jag ska hitta på saker istället, och den här veckan är full av små äventyr, till och med helgen är räddad. Det är underbart. Hoppas bara på en massa sol, så jag kan bada när jag nu ska ta mig ner till kusten.   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards