Alla inlägg under april 2022

Av Emma - 3 april 2022 22:45

Den här dagen började tidigare än jag hade tänkt mig. Vaknade upp redan klockan 02:55 och kände att jag behövde gå på toaletten, efter det hade jag lite svårt att somna om, försökte med att lyssna på podd. Jag måste ha lyckats att somna för nästa gång vaknade jag vid 06:33 av att både Zorro och Ziva låg i sängen och morrade på varandra. Efter en stund slutade de att morr och vi låg och myste en stund istället    . Vid 08:15 var det dags att börja dagen. Det gjorde jag med att mata katterna och släppa ut dem. Efter det tog jag tag i tvätten, vika tvätt, hänga tvätt och starta tvättmaskinen. Sedan blev det frukost och diska efter frukosten. Vid 09:45 gick jag ut för att skrapa rutorna på bilen och åka iväg för att hämta upp mamma. Idag skulle vi ta en tur bort till Annie, för att lämna lite grejer. På vägen hem stannade vi till på Hemma på Källebacken för att fika lite innan vi åkte hem igen. Idag blev det lunch hemma hos mamma och pappa, korvstroganoff.


På eftermiddagen åkte jag bort till min bror för att lämna födelsedagspresent till den lilla hobbiten som fyllt 5 år men jag hade inte kunnat vara med på kalaset. Jag fick vara lite barnvakt en stund också. Framåt kvällen åkte jag hemåt för att fixa lite mat, hänga tvätt och till slut sätta mig ner för att äta. Kvällen flöt på med vardagssysslor, se på tv och prata med Anna. F i 25 minuter. Nu tänker jag ta en dusch innan jag kryper ner i min nybäddade säng för att sova  


   


  Idag är jag tacksam för...  

1. skratten och fikan med mamma på Hemma på Källebacka.

2. buset och myset med min brorsbarn.

 

X0X0  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards