Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Emma - 7 juni 2011 18:36

Jag ska väl inte sitta här och klaga men ibland är det ganska tråkigt med sommarlov. Sommaren i sig är väldigt trevlig, men det finns ingenting att göra när man inte har några spontana kompisar. Inte ens när man var så desperat att man gjorde en efterlysning på facebbok fick man napp! Ja idag har jag väl gjort allt jag kan komma på och har har skjutit upp det jag minst av allt vill göra. Men eftersom allt annat jag kan komma på redan är gjort så är det väl bara att sätta sig ner och studera ekonomi väldigt ingående. Vem vet jag kanske lär mig något! Det hade ju inte varit helt fel det heller.


Om det inte börjar regna mer så blir det en kvällspromenad när mamma kommer hem från jobbet =) Det är så tomt i huset när inte brorsan är hemma, och inte kan man förvänta sig att han när som helst kommer att slita upp dörren, eftersom han befinner sig i Turkiet. Där hade visst strömmen gått i natt så det vart svart i hela staden! Det var en ganska trevlig nyhet ändå tyckte jag, då fick man ju höra något av honom i alla fall. Nej bäst jag sätter mig med ekonomin, jag lär mig ingenting om jag sitter här ju.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards