Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Emma - 24 maj 2008 22:55

Jopp så var det dags igen för årest mest,största Cirkus!! Haha det var dags för ESC idag. Charlotte Perellie sjunger sin Hero för hela Europa, skulle tro att alla är inblandade nämligen. Det är en ganska lustig blandning av folk, musik och låtar med i år tycker jag.  Lugna ballader, till rena barncirkusen. Irland skickar ju en kalkon, som sjunger om att få poäng och lettland skickar ett antla sjörövare som kallar sig "vargarna över havet" tror ja man kan översätta låten iaf. Haha jag tycker den är väldig bra, kanske inte för schalgerfetivalen, men den passar väldigt bra om man känner för att showa på en bar någonstans i världen. Bad en kompis titta på låten och säga vad han tyckte. Han sa att både öronen och ögonen gråter:P haha och han ska vara min andra hjärnhalva. Inte lätt när inte både höger och vänster tycker lika:P men alla kan väl inte komma överens hela tiden. Det gäller nog hjärnhalvorna också, tror jag. Ja vad ska man mer säga om den här cirkusen då..? jo, man kan väl alltid hoppas att Sverige vinner, Charlotte har nog en chans iaf, låten är väl okej och charlotte är duktig som artist. Hennes största konkurent är tydligen Ukarina, men jag vet inte riktigt, lyssnad einte så noga på dne låten, så jag kan inget säga om det... Haha... jaja, nu får cirkusen fortsätta jag har inga komentarer just nu.    Vilken låt gillar ni bäst???

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards