Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Övning iför debutant middag!

Av Emma - 1 oktober 2009 11:31

Den första tanken som slog mig när jag gick och la mig igår var att, av någon andledning så blir det alltid värre när man varit hos doktorn. Min hals krånglade typ ingenitng alls efter besöket men när jag gick och la mig sent så kunde jag knappt andas alls, men jag hoppas på att det går över frammåt kvällen. Ikväll ska jag på debutantmiddag, det ska bli kul. Vi övade igår!


Igår var jag och killarna iväg och bowlade, jag var inte så rostig som jag hade trott den bästa serien blev på 149 poäng och det är inte illa för att vara jag. Allt som allt kom jag nog två tror jag, eller tre. Jag blev iaf inte sist och det är bra! När vi hade bowlat så gick vi hem för att fixa den enda maten som Mathias kan göra, "tacolåda" det smakade alldeles fantastiskt, det var värt väntan på den där maten. Medan vi ändå placerade ut oss så fint så fick vi för oss att vi skulle öva inför ikväll och av någon andledning blev jag bordsherre, trotsa att jag var enda damen i sällskapet Tungan ute orden " så trevligt" och "intressant" kom ett antal gånger under middagen. Vi kom även in på ämnen man inte skulle diskutera på en middag, så då fick vi byta. Men det var en väldigt trevlig och lång dag/kväll/natt... Man kan knappt ha roligare!


Ja idag är det iaf dags för den stora bdebutantmiddagen och det ska bli kul, vet om en hel del folk som ska komma iaf, det enda jag inte riktigt vet är hur jag sak ta mig hem ikväll, men förhoppningsvis så har tvåorna ordnat det också. Det märker vi i natt. Nu måste jag gå och plocka fram mina kläder för kvällen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards