Alla inlägg den 17 december 2011

Av Emma - 17 december 2011 21:25

Nu äntligen är den sista tentan gjord och jag kan packa ihop mig och åka hem till min familj! Som jag har längtat de här två månaderna på att få åka hem och nu står det för dörren! Precis som julen, snart är den här och jag är där   Idag var jag uppe redan vid tio i sju för att vara på plats i salen klockan kvart över åtta för att skriva tenta i affärsredovisning och räkenskapsanalyser. Jag hoppas att det gick bra, jag har skrivit massor och räknat fram och tillbaka på allting både en och två gånger. Nu måste det bara ha gått vägen! Jag känner hur lyckans sol ler emot mig. Det är tre veckor kvar tills man får svar, och dem tre veckorna ska jag inte bekymra mig någonting, då är det en massa annat som ska göras. När tentan var gjord och över tog jag mig en promenad genom byn  Den är rätt mysig i sin vita vinterskrud. Idag är det julstämning på högnivå. Imorgon är det fjärde advent och jag ska till kyrkan på familjegudstjänst för att sjunga. ANGELS, har ställt upp och sjunigt på i stort sett varenda gudstjänst nu. Men det är kul och sedan så är vi ju den bästa kören ever!!! 

Julmusik och lite julpyssel får förgylla min lördagskväll och det nedräkningen för hemfärden har börjat gå emot sitt slut. Äntligen, på måndag kommer jag! Se upp där hemma!!!!     God Jul!!!     


   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards