Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Emma - 3 juni 2011 11:26

Livet är bra härligt ibland, sitter på balkongen och äter frukost i den underbara solen och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Innan den första maskinen slängdes in vid elva tiden har jag hunnit med att plocka upp två kassar med prynadssaker, hängt upp nya handdukar i badrummet och köket. Jag har till och med hunnit att bädda sängen ren, med nya lakan. Nu ska jag bara njuta en stund och sedan kör jag igång igen med att dammsuga, skura golven och toaletten skinande ren. Allting ska vara rent, för imorgon när jag har vaknat tänker jag åka hem till mina föräldrar, börjar att jobba lite smått nästa vecka innan det drar igång på allvar.


Igår hände ingenting, förutom att jag satt och funderade på vad jag vill göra med min framtid. Jag är ung har alltid i världen. Men med många stora drömmar gäller det att se till att förverkliga dem också. Drömmar ska man ha det är bra, men det är ännu roligare om dem blir till verklighet också. Jag vill göra så mycket att jag inte ritkigt vet vart jag ska börja. Så det är bara att tänka ett steg längre och se vart man hamnar och vad man vill göra först. Men allra först har jag ett helt år kvar i skolan. Det är bara hoppas att man står ut och att man överlever det sista året också!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards