Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Emma - 29 oktober 2012 09:48

Ja så var det måndag igen då.... Efter den här helgen kanske det behövs en liten måndag, då jag faktiskt är ledig, eller nej jag är inte ledig, jag har hemstudier. Jag är min sista dag i skolan imorgon med ett seminarium, som ska handla om invandrar politiken och etnicitet i största allmänhet. Känns bra, vår grupp gjorde klart i stort sett allting under torsdagen förra eftersom eftersom en del av gruppmedlemmarna hade andra planer under helgen. Själv så har jag inte så mycket val än att sitta och läsa mina böcker, det regnar ute så det lockar inte att gå ut och ingenstans har jag där jag kan gömma mig. Jag behöver alltså sitt och läsa igenom bok efter bok, men sedan har jag lov en vecka, eller hemstudier, ska skriva hemtenta under en veckas tid, men det hindrar inte att man gör lite annat också när man ändå får vara hemma. Jag ska försöka fokusera på att bli frisk, jag känner mig inte alls bra för tillfället och skulle helst av allt bara vilja krypa ner i min egen säng och gömma mig. Men det går inte, då jag inte kommer hem förrän på tisdag eftermiddag. Det är bara att bita ihop och gilla läget helt enkelt! Det är inte långt kvar!!! Bara idag!!!


 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards