Alla inlägg den 17 december 2014

Av Emma - 17 december 2014 22:11

Idag har då halva veckan gått och jag har hunnit med att vara sjuk på mina två första lediga dagar. Som tur var går det åt rätt håll och jag klarar nog av julhelgen och nyårshelgen, då den nya får jobba. Det är inte alltid rättvist. Mest orättvist är det väl att en av kollegorna åker till Dubai över nyår. Nu är jag avundsjuk på riktigt. I alla fall, jag har hunnit med att se ett lucia tåg, så nu är julen räddad. Jag har hunnit ligga på soffan, under ett varmt täcke med en kopp varmt te och se på "Terra Nova" och ja minst två bra filmer i alla fall. Idag ville jag egenligen bara ligga kvar i sängen men se det gick inte. upp och jobba med dig. Imorgon är det också jobb men sedan är helgen ledig  Äntligen!


På fredag väntar frukost tillsammasn med bästa becca på bästa stället i staden, på kvällen blir det pizza eller dyrare med kollegorna på jobbet. Vi ses inte så mycket så vi tänkte träffas i alla fall en gång och sätta oss ner och prata med varandra. Vi är fyra stycken men det är svårt att samordna alla ändå. Jag hoppas att jag har lyckats med det här nu och gjort allt man ska. Dem kan inte begära mer av mig nu eller???


       


Jag saknar min Tintin så himla mycket  . Det är så tomt och tyst utan henne. Ingen som kommer och väcker än klockan halv sex på morgonen och vill att man ska leka. Ingen som inser att det är bättre att lägga sig på magen och vänta en timme innan man pussar mig. Det är ensamt och det tråkigt. Ingen som tigger ost så fort man öppnar kylskåpet.

Tintin, jag saknar dig  




  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards