Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Emma - 15 juli 2014 10:41

Ja idag är det verkligen ingen bra dag till att börja med. Jag har inte gjort annat än slått mig sedan jag klev ur sängen. Det började väl egentlgien redan innan jag klev ur sängen. Jag vaknade upp av att jag hade ont i armen, den hade somnat så det gjorde ont i den när jag sträckte ut den. Katten skrek i högansky av någon anledning, hon ville inte ens gå ut. Antagligen var hon hungrig och ville bara meddela det att maten i skålen var gammal. När jag sedan skulle släppa ut katten, ja då fastade jag i ytterdörren och skrapade upp hälen. Det gjorde ont . Jag fick därför sätta på ett Simpson plåster. När jag sedan skulle göra frukost slog jag först i huvudet i fläktens kant ochh den är vass. Efter det fick jag burk med socker på läppen så den började ömma. Så trots denna otursföröljda morgon har jag ändå satt mig och sökt ett jobb. Jag hoppas att jag får lite tur med det i alla fall.


Jag hoppas även att dagen blir bättre, jag ska jobba i eftermiddag/kväll och jag vill inte ha en massa otur då. Jag behöver vara stark i alla muskler i fall det blir som gårdagen på jobbet. Nej nu ska jag väl återgå till att se om jag hittar någora jobb att söka. Trevlig tisdag på er där ute i Cyberspace.

   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards