Alla inlägg den 30 november 2016

Av Emma - 30 november 2016 21:00

Idag har jag inte varit hemma någonting alls. Jag vaknade upp, åt lite snabb frukost och sedan åkte jag till Jönköping för att träffa brorsan. Han skulle vara snäll och följa med mig till 3 för att lämna in min telefon. Dem på 3 sa att vi skulle gå till appelbutiken istället. Det skulle kosta samma sak men jag skulle vara utan telefon mycket kortare tid. Så då åkte vi in till staden och lämnade telefonen på appelbutiken. Efter det så åkte vi till Hemma hallen och köpte en köttklubba för att brorsan skulle banka schnitzel till kvällsmat. När vi var på Hemma hallen så blev jag hungrig så vi åkte till MAX och köpte hamburgare. Det smakade bra. När vi hade ätit klart så var det dags för mig att träffa Hanna. Då åkte jag tillbaka till A6 för att möta uppe henne. Vi shoppade lite grand, åt lite på Ikea innan vi bestämde oss för att åka hem igen. Det blev en väldigt trevlig dag, plånboken blev väldigt mycket lättare men det brukar väl vara så i juletider. Imorgon är det första december!! Äntligen!!!  


   


Over and out

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards