Alla inlägg den 19 juli 2018

Av Emma - 19 juli 2018 23:00

Idag var det segt att ta sig ur sängen. Jag hade kvarten på morgonen idag och var tvungen att vara på jobbet 6:45 och eftersom det är för varmt för att sova så sover jag dåligt, somnade inte förrän 02:30 och klockan ringde 05:28. Men jag kom upp och packade ihop mig och åkte till jobbet. Jag kom till och med i tid, var på plats redan halv sju. Jag vill inte komma försent så brukar vara tidig istället. Det gick bra på jobbet men det var skönt att få gå hem klockan 15:30 i alla fall. Då tog jag en kort avstickare till Chatarina för att lämna babygymmet som har åkt runt i min bil i hela två veckor. Jag fick en kopp kaffe och så satt vi och pratade en liten stund. Sedan var jag tvungen att ta mig vidare. Jag skulle möta upp mamma för att åka in till Borås en sväng. Det var vägningsdag och mamma är lite nyfiken på att börja hon också så hon ville följa med. Vi åkte dit och jag hade gått upp 0,1kg igen. Vilket inte stör mig så jättemycket då jag vet att jag kommer att tappa dem. Nu ska jag göra på sallader hela den här veckan tänkte jag. Eller i alla fall så mycket som möjligt. När vi åkte hem från Borås så åkte vi vidare till Basta Kvarn för att ta en mjukglass som jag har längtat efter det. Vi satt vid vattnet och åt var sina glass sedan var Maja hemma så vi gick hem till henne för att mamma ville gärna lägga en beställning på några Tuppewareprodukter. Det fick hon gärna göra. Maja visade oss även runt i huset och det var ett jättemysigt hus hon hade. Sedan satt vi och pratade en liten stund och efter det så åkte mamma och jag hem igen. Nu hade jag hållit igång hela dagen.



     


 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards