Alla inlägg den 20 juli 2020

Av Emma - 20 juli 2020 20:45

Idag hade vi bokat in oss på ett spa paket som skulle vara nästan hela dagen. Vi behövde slappna av alla fyra och det bästa mamma vet är spa. Jag vet inte om jag har kommit fram till att det är det bästa som finns än... Jag kan inte slappna av  Jag försöker och visst är det gött med massage ibland och så lite varmt vatten. Men något tar emot och jag kan inte slappna av fullt ut. Det är jobbigt. Men i alla fall idag, bestämde vi oss för att åka på spa. Vi kom dit och betalade, så bytte vi om till badkläder, drog på oss morgonrockarna och gick ner för att slappna av. Vi började med fötterna som fick bada i te och lite ansiktsmask på det. Det blev även ansiktsmassage och vanlig massage. Efter det åt vi lunch. Det var en riktigt god paj-lunch vi åt. Efter det så fick vi bada bastu och i bubbelpoolen som stod ute. Jag var trött i hela kroppen efteråt men det var en välbehövlig dag. Semester när den är som bäst antar jag.

 

         

X0X0   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards