Alla inlägg den 19 maj 2023

Av Emma - 19 maj 2023 23:46

Tänk att för tre år sedan föddes denna lilla kisse, och om några veckor så har vi bott tillsammans i hela tre år. 

 

   

När du för första gången såg på mig med dina stora ögon, då visste jag att jag skulle älska dig för evigt. Vad jag inte såg då, var vilken tiger du var, vilket stort hjärta du hade och din otroliga personlighet. Du har sedan första dagen i det här huset tillsammans med mig, gjort allt för att göra mig galen  Men det gör inget eftersom du dessutom har gjort mitt liv mycket lättare att leva och mindre ensamt. Du har funnits där sedan första dagen du kom in i mitt liv. Du har följt med mig på mina promenader, du har kommit mig till mötes varenda gång jag har kommit hem. Du är katten som har gjort mig orolig, galen och otroligt älskad. Du är min följeslagare och bästa vän. Den bästa tigern i hela världen.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ZIVA  

           

 

Det ska bli många år till, du och jag och lillebror Zorro

 

X0X0      

 

       


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards