Alla inlägg den 10 november 2008

Av Emma - 10 november 2008 21:23

Ibland undrar man vad som är viktigt och vad som inte är det? Ibland undrar man hur folk tänker. Om jag ställer frågan till mig vad är viktigt, så skulle jag nog fundera ett tag. Men det som är viktigt för mig är att må bra och att det finns någon som bryr sig om än. Något mer som är väldigt viktigt är att inte ge upp när det känns hopplöst och svårt. Det finns inga problem som blir lösta med hjälp av döden. Jag önskar jag kunde säga det på ett bra sätt så att du skulle förstå, men jag vet inte om jag är rätt person. Du ger bara upp alltihop. Du både ljuger och sårar. Det är inte rättvist, jag tycker inte du har rätt att göra så här. Det finns faktiskt dem som gillar dig och vill ha dig kvar, ändå tänker du såra dem genom att ta ditt liv. Jag vet inte vad jag ska göra åt saken, jag kan kanske inte hjälpa till med det. 


Ibland kan jag undra vad som är rätt och fel, men en person sa till mig en gång: " att våga leva livet, det är modigt" " Det är modigare än att ta sitt liv" Jag hoppas att du har rätt, för det känns bättre. Sen måste jag bara få klaga. När jag äntligen tycker att allting går bra och känner mig riktigt nöjd och positiv, då kommer någon liten djävel och ska trycka ner mig igen. Alla verkar känna på sig att nu går det äntligen bra för mig.


Nu när jag har fått det sakt så måste jag berätta om min lite jobbiga dag idag. Den började med att ha dans, vilket är så himla roligt. Vi hade styrketräning 40 upphopp, 40 armhävningar och 40 situps, det är inte så himla roligt:P Men att dansa Labels or Love är jättekul. Vi håller på att få ihop våra solon, det är ju snart dags att visa upp vad vi lärt oss. Men dansen till Feel Good. När dansen var slut så hade jag engelska, det var mindre kul fast vi inte gjorde nått annat än läste någon konstig text. Den handlade om en man som hade gift sig med en väldigt generös tjej. Killens ex hörde av sig typ hela tiden och han gillade det inte men tjejen tyckte hon verkade så snäll och trevlig. Sen fattade jag inte mer, inte mer än att hela texten var skriven i olika små brev typ. Ja sedan fortsatte dagen med lunch och italienska.


När skolan var slut och jobbet var slut, så satt jag på msn och snackade med ALexandra. Det är alltid lika givande måste jag säga. Hon vet verkligen hur man får en regning dag och lysa =D det ska du veta Alex. Haha..Ja idag satt vi och diskuterade om en söt kille som sökte het tjej om det var sant eller inte och hur det hörde ihop. haha.. och vi kom nog fram till något smart.


Ett litet tillägg innan jag tackar för mig, alla som ser idol, vet väl vem Andreas Carlsson är och för er som inte vet, då spelar det här inte så stor roll. Ja vad jag ville komma till är att jag kanske, möjligtvis sitter och snackar med Andreas Carlssons brorssa.. Det ni!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards