Alla inlägg den 11 november 2008

Av Emma - 11 november 2008 23:44

Hej Kära vänner eller bekanta eller okända människor som faktiskt besöker den här bloggen ibland. Om det nu är någon som besöker den här bloggen. Det kan jag ju inte veta.

Iaf idag har varit en märklig dag, jag vaknade upp klockan halvsju eller något men gick inte upp då, när jag äntligen orkade dra mig upp ur min sköna säng, som jag inte alls ville lämna idag, förövrigt, jag drog mig iaf ur den och då gjorde jag mitt första byte. Jag bytte min pyjamas till ett par anständiga kläder att ha i skolan.

 

Jag gick iväg till skolan med flöjten under armen. jag hade orkester en timme och kör en timme. Sedan fick ja ggå hem igen och gjorde mitt andra byte. Jag bytte då mian anständiga kläder till träningskläder eftersom när mitt tre timars långa hål var slut så var det dags att dansa loss. Tyvärr blev det inte så mkt dans för min del. har sådan träningsvärk att jag knappt kunde röra mig, så jag fick sitta och sträcka ut mina vader under danslektionen =( Mkt tråkigt måste jag säga. Ja dansen tog ju slut och då var det dags att gå hem igen...

 

Väl hemma i det välbekanta huset med den härliga doften av jul och hem. Jag kom iaf innaför dörren, gick och bytte om för tredje gången den här dagen. nu fick man ta på sig anständiga kläder igen för det var dags att gå och göra ett prov. Ett matte B prov. Vet inte om det gick så bra som jag hade velat. Det var ett svårt prov faktikst =( Lite medlidande borde ja få iaf. Jag var faktiskt i skolan från 16:00-18:00 och jag som slutar 14:30 på tisdagar. Det ni! Jag har bara varit i skolan nästan hela dagen idag känns det som. Så imorgon är det skönt att slippa. Jag ska nämligen göra en liten resa, så jag får vara ledig imorgon, det är roligt.

 

God natt på er kära vänner och ovänner, fiender, kända och okända folk!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards