Direktlänk till inlägg 1 april 2009

April, April

Av Emma - 1 april 2009 22:36

Apri, April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! Ja det kan man ju säga, fast jag har inte blivit lurad idag. Jag har inte gått på nått av dem, eftersom skämten dem drog inte riktigt höll... Men måste säga att jag trodde det var ett skämt att man skulle sätta sig och skriva en uppsats under 300minuter idag. Men icke då, det var bara att pallra sig upp på morgonen och sätta sig och skrivaen lång uppsats. Men jag tror det gick ganska bra ändå, eller jag hoppas på det iaf =) När jag gick hem så kom Annizz ifatt mig och vi hade följe, vi upptäckte att solen sken och det var varmt så vi slog oss ner på en trottoarkant och njöt av solen, åt vindruvor och morötter och hade trevligt. Folk som gick förbi tittade på oss, men det struntade vi i =D


Ja när man varit hemma och vilat en stund så var det dags att träna bowling. Och det gick ju bra =0 eller inte, haha men det var ganska roligt ändå. Det var väldigt få tjejer idag av någon anledning. Fast vi kanske inte är så många egentligen heller. Jag hade ett jämt spel och spelade ganska bra ändå... Beror väl på hur man ser det, tredje gången gilt gäller faktikst ibland. När tredje serien var slutspelad så hade jag äntligen vunnit en serie.

Sen var det dags att gå bort till jobbet och städa lite i butiken och när det var klart så gick jag hem i den sköna solen. Det har varit en solig dag idag med andra ord=) Men nu längtar man efter konsertsommaren. När musiken är hög, solen är varm och kvällarna ljumma och man kan vara ute länge och bara njuta av allting =)

 
 
Ingen bild

Johanna

2 april 2009 17:08

Och Bards sexiga ben;D haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards