Alla inlägg under april 2009

Av Emma - 28 april 2009 09:38

Ja här sitter jag klockna är 09:38 en tisdagmorgon och jag har inget att göra. Jag var tvungen att gå hit idag för att jag skulle göra prov och det gick väl som det gick antar jag. Får hoppas att det gick bra annars kankse jag blir lite ledsen i ögat. Jag har till och med hunnit med att skriva klart religionen får hoppas killarna blir nöjda när de får se den sen. Jag vet inte, men någon gång så ska väl jag bestämma. Jag borde skriva lite Alternativ medicin men jag har ingen ork egentligen, jag är hungrig! De andra och Italienarena kommer väl inte förrän vid elva och det är länge kvar. Två timmar nästan, nej nu ljög jag lite.

Nej här kan jag inte sitta längre, nu borde jag kankse gå och köpa en macka, för min mage är inte snäll mot mig just nu. Jaja... Jag hoppas det blir en fortsatt bra dag. Jag Ska till Torpa Stenhus, sen ska det bowlas och sen skulle vi nog till Professura och äta middag, det kan bli en sen kväll idag och en tidig dag imorgon. Känns inte riktigt bra precis, menmen ibland får man väl offra sig lite. Synd man gör det hela tiden bara. Tack och hej leverpastej!

Av Emma - 6 april 2009 21:04

Idag är väl en dag som alla andra dagar antar jag. Det känns så iaf. Fast någonting känns annorlunda. Det känns så dystert trots att solen lyser klart. eller ja den lyste ju under dagen iaf. Nu e det ganska mörkt där utanför mitt fönster. Vet inte ens vad jag vill ha sagt, vill bara bli av med den där känslan av ångest eller oro, eller vad det nu är som tynger ner luften jag försöker andas.


Det känns som alla försvinner, alla man trodde man hade något bra ihop med, bara går upp i rök utan ett ord. Alla man trodde man kunde lita på, bara tystnade och gömde sig. Vet intee om det var jag som skrämmde dem eller om det var något annat som hängde över som en otursförföljd med sitt regnmoln.


Jag har iaf skickat in min ansökan till högskolan och hoppas att jag kommer in så jag kan göra någonting annat. Få börja om från början där ingen känner mig, där ingen vet vem jag är eller vad jag har gjort. Ingen kan min historia utom jag. Dem ska bara hjälpa mig att skapa en framtid =)

Av Emma - 1 april 2009 22:36

Apri, April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! Ja det kan man ju säga, fast jag har inte blivit lurad idag. Jag har inte gått på nått av dem, eftersom skämten dem drog inte riktigt höll... Men måste säga att jag trodde det var ett skämt att man skulle sätta sig och skriva en uppsats under 300minuter idag. Men icke då, det var bara att pallra sig upp på morgonen och sätta sig och skrivaen lång uppsats. Men jag tror det gick ganska bra ändå, eller jag hoppas på det iaf =) När jag gick hem så kom Annizz ifatt mig och vi hade följe, vi upptäckte att solen sken och det var varmt så vi slog oss ner på en trottoarkant och njöt av solen, åt vindruvor och morötter och hade trevligt. Folk som gick förbi tittade på oss, men det struntade vi i =D


Ja när man varit hemma och vilat en stund så var det dags att träna bowling. Och det gick ju bra =0 eller inte, haha men det var ganska roligt ändå. Det var väldigt få tjejer idag av någon anledning. Fast vi kanske inte är så många egentligen heller. Jag hade ett jämt spel och spelade ganska bra ändå... Beror väl på hur man ser det, tredje gången gilt gäller faktikst ibland. När tredje serien var slutspelad så hade jag äntligen vunnit en serie.

Sen var det dags att gå bort till jobbet och städa lite i butiken och när det var klart så gick jag hem i den sköna solen. Det har varit en solig dag idag med andra ord=) Men nu längtar man efter konsertsommaren. När musiken är hög, solen är varm och kvällarna ljumma och man kan vara ute länge och bara njuta av allting =)

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards