Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Emma - 25 januari 2009 17:01

Ja då var det söndag  igen.. Det är hemskt vad veckorna går for, fast helgerna går ännu fortare. Men igår var det lördag och jag hade en ganska fullspäckad dag måste jag säga. Först så fick jag laga middagen och det blev Sjömansbiff. Den var fullt ätbar, efter den goda måltiden var det dags att byta om till något bättre. 


Först åkte vi in till Borås för att jag skulle gå på teater med farmor, mamma, faster Maria och min underbara kusin Julia<3 Vi såg på En fröjdefull jul.  Den var lite småseg i början sen blev den bättre innan pausen och sen var den väl lite sådär i slutet. Men när pjäsen var slut fick jag rusa, eftersom Johanna kom in tidigare till Borås än hon hade sagt. Och när jag har kommit ner till stationen, så säger hon att jag inte behövt stressa. Det var lite lagom irriterande =P Haha.


När Annika och David hade kommit till Södra torget så åkte vi en buss ut till födelsedagsbarnet. Men bussen släppte av oss för tidigt, så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, sedan började vi gå en bit och då hittade vi busshållsplatsen. Vi kom hem till Födelsedagsbarnet och hade våran förfest,d en gick ut på att sitta och spela tv-spel =P 


Efter en liten förfest tog vi bussen in till stan igen för att gå till krogen, men först så gick vi till McDonalds eftersom folket var hungriga. När vi suttit där en kvart eller nått så gick vi vidare genom staden, bort till tekniska, för det var någon som hade däckat där, mitt på skolgården. Sedan gick vi äntligen in på Tonics, det var musik och folk. Det kom in en kyckling efter att Johanna hade varit på toaletten för femtioelftegången. Det var trevligt. Hade en ganska bra kväll ändå! Det tackar man för. Tack johanna för att jag fick följa med<3

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards